søndag 19. august 2007

Søndag 19. august


I dag er vår siste dag i Thailand for denne gang. Jeg har nettopp hentet klærne mine på vaskeriet, og alt var rent og strøket. Hun sa hun var syk, så håper dun blir fort frisk igjen. Nå pakker vi siste rest. Det er en utfordring, for jeg har nok litt for mange kilo. Men jeg får pakke litt om og legge mer i håndbagasjen om jeg får plass til det. Vi reiser fra hotellet klokken 12, og flyet går klokken 1425. Vi lander i Kunming klokken 1700 lokal tid. Kina er en time foran Thailand, og 6 timer foran Norge. Vi skal bo i en midlertidig leilighet til vi finner en egen. Språkskolen starter neste mandag, så vi får utnytte den neste uken til å se etter leilighet og gjøre oss litt kjent i byen. Gleder oss til vi får en egen leilighet og slipper å bo i en koffert hele tiden. Vi har hatt et fint opphold i Thailand, og ser frem til å komme tilbake på møter i februar. Jeg tror ikke det er mulig å logge seg inn på blogspot i Kina. Derfor blir det nok ikke så mange flere meldinger her på en stund. Men vi skal prøve å lage en hjemmeside etterhvert. Vi har fått ny epost (elinandaudun@psmail.net). Kjekt om dere skriver til oss.