søndag 12. august 2007

Søndag 12. august


I dag var vi først på et internasjonalt møte som varte i to timer. Etterpå reiste vi til et massasjested som en venn hadde anbefalt. Jeg fikk massasje på føttene og leggene, hendene og armene i tillegg til hodet, nakken, skuldrene og ryggen. Audun fikk aromaterapibehandling. Det frister til gjentakelse, og var slettes ikke dyrt. Etterpå gikk vi lenge rundt i gatene og ned til en elv. Der satt folk og ba ved siden av hver sin bøtte med slanger oppi. Etter bønnen slapp de slangene uti elven. Vi gikk så til søndagsmarkedet der Audun kjøpte seg en stråhatt i cowboy-fasong. Det trenger han til elefantturen på torsdag. I kveld har jeg og to andre planlagt et møte til i morgen tidlig. Nå skal jeg forberede hva jeg skal si. Ellers har jeg begynt å merke at jeg får flere og flere myggstikk som klør. Men tigerbalsam hjelper godt. Audun kjøpte en gul tennisskjorte i går med kongens merke på. Det liker thaifolket. Mange har stoppet oss på gaten i dag, og de er veldig hyggelige nettopp på grunn av denne skjorten. Det er forresten dronningens bursdag i dag, og da er det også morsdag her. Da ringer eller treffer alle modrene sine for å gratulere sem med dagen. En mann fortalte at kongen har bursdag den 5. desember (samme dag som Audun), og da ringer eller treffer barna fedrene sine. Det enen vedlagte bildet er av Audun i kongeskjorten, og det andre er fra massasjestedet vi besøkte.