tirsdag 12. juni 2007

Innholdsrik helg


På lørdag var jeg og Audun på kretsårsmøte. Vi var først på møte kl. 1900, og deretter på ungdomsmøte kl. 2130. Vi traff mange kjente, og hadde en fin dag. På søndagen skrev Audun på oppgaven vi skal levere på fredag. Jeg gikk i Johanneskirken på gudstjeneste. I den kirken ble jeg døpt, og det var kjekt å være tilbake igjen. Neste søndag er siste gudstjeneste før renoveringsarbeidet starter, så jeg var heldig som kom før den ble stengt. Etter gudstjenesten hentet jeg en klassevenninne fra bistandskurset, Annette. Hun bor hos noen på Ytre Tasta under kurset. Vi reiste på kretsårsmøtet, og fikk med oss avslutningsmøtet. Det var mye fin samg og musikk, og god tale. Etter møtet tok vi fergen til Finnøy. Det var kjempeflott vær. Sol og varmt i luften, så vi stod ute på dekk under hele overfarten. Vi kjørte oppom de to husene vi hadde på Finnøy, og så kjørte vi rundt hele øyen. Vi gikk oppom kirkegården, og så vasset i i Kviteviken. Det var veldig varmt i vannet, så det var fristende å bade. Men det får jeg gjøre en annen gang. Fergen var helt full på tilbaketuren til Rennesøy. Det var så vidt den siste bilen fikk plass. Vi var veldig sultne, og kjøpte en pizza som vi tok med og spiste på Utstein kloster. Det var en fin og innholdsrik helg.